| 測驗.."" |
分類: 未分類 |
today is中文測驗牙,,,
測驗好難牙,,,我做成45分鐘先做曬牙""
聽日測"eng""要+oil牙
>>牙潔,,,,
|
|
|
*___★`'蚊婷﹏ ]].` 於 2005-11-12 02:27 AM 發表:
婷泥LA..>____________________<開心Ma!?
hI..
打多D野LA..澀澀
得閒上我果日記睇下丫..
|
網主回覆
係牙___""]
我好開心牙***
我會上多d你個日記嫁la>_____<,,,, Posted at 2005-11-12 11:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| |