不做你的王子..要做你的快樂
kit426
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:4361
kit426
暱稱: Mr.Kit-L
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
重返校園囉.
•
2010-05-26
•
2010-05-02
•
2010-04-27
•
2010-04-06
文章分類
•
全部
(31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 05 月 (2)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (3)
•
2010 年 01 月 (5)
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 05 月 (2)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (3)
•
2010 年 01 月 (5)
•
2009 年 12 月 (6)
•
2009 年 11 月 (3)
•
2009 年 10 月 (8)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
yiloveyou520
lkw626
loveingu1314
moklovehan
linGjaii1029
k0be__v3v
Gh0stB
yuethei
z___z
gary2032000
ching2323
popo1029
顯示全部(227)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 395
今日人氣: 5
累積人氣: 4361
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 10 月 10 日 星期六
學界.
分類:
未分類
排球學界第1埸輸佐0.0"
第3局輸13:15
打得好差囉0.0"我竟然唔敢大力打-.-係咁放位.
平時都唔係咁架..唉= =
要出線..要贏陳融..有d難度.
發表時間:2009-10-10 10:32 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 kit426 的日誌
)
TWEETYLI
於 2009-10-13 09:21 PM 發表:
c0mmenT@_@
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Mandy7788
於 2009-10-13 08:35 PM 發表:
下次比心機x)
c0mm3nt"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
l0velymiki
於 2009-10-12 09:44 PM 發表:
c0mm3nT=];
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
mandychan199
於 2009-10-12 07:08 PM 發表:
下次做低佢!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yuen321
於 2009-10-11 03:29 PM 發表:
打排球@@?甘強
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
強個屁0.0" 強就唔會輸啦..XD
Posted at 2009-10-12 06:40 PM [
編輯
] [
刪除
]
ling717
於 2009-10-11 09:52 AM 發表:
cmcm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cwsv
於 2009-10-10 11:58 PM 發表:
CMM...
+油呢...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
知道XD
Posted at 2009-10-11 01:26 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 kit426 的日誌
]