不做你的王子..要做你的快樂
kit426
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:4416
kit426
暱稱: Mr.Kit-L
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
重返校園囉.
•
2010-05-26
•
2010-05-02
•
2010-04-27
•
2010-04-06
文章分類
•
全部
(31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 05 月 (2)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (3)
•
2010 年 01 月 (5)
•
2010 年 07 月 (1)
•
2010 年 05 月 (2)
•
2010 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2010 年 02 月 (3)
•
2010 年 01 月 (5)
•
2009 年 12 月 (6)
•
2009 年 11 月 (3)
•
2009 年 10 月 (8)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
siu_Cake
XD333
sammieva9
WAI_12
SIUGLUE
gianncherry
renitahoho
SORYEE_LOVE
koko0426
yaujai
zoek1128
cwsv
顯示全部(227)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 395
今日人氣: 11
累積人氣: 4416
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 1 月 20 日 星期三
2010-01-20
分類:
未分類
2日陸運會過佐..
成個人散哂..成身痛..
其實主要唔係因為跑步~係因為打排球=.="
前日打佐5個幾鐘排球
攰死人
今日要好好休息先!
發表時間:2010-01-20 12:45 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 kit426 的日誌
)
shanfank
於 2010-01-23 09:54 PM 發表:
緊係吾係發白日夢啦`=)xd
我係訓到0ne0ne鄧鄧`呆呆下咁xd;)
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
iamconnie
於 2010-01-22 10:37 PM 發表:
陸運會唔小心拎左獎丫...?xdxd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
係呀;
唔覺意..
Posted at 2010-01-25 08:00 AM [
編輯
] [
刪除
]
LOVE_YOKO
於 2010-01-21 10:28 AM 發表:
re;
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
shanfank
於 2010-01-20 10:10 PM 發表:
-Cm`;>
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kc_kit
於 2010-01-20 07:21 PM 發表:
我夠有打啦
仲有跑添!
你真差勁 XD
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
但係果日我同你打完之後..仲過佐天水圍打呀= ='
攰到嘔電=_="
Posted at 2010-01-21 09:51 AM [
編輯
] [
刪除
]
siu_blue520
於 2010-01-20 04:43 PM 發表:
cMcM``
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
apples1014
於 2010-01-20 03:46 PM 發表:
=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Shoei
於 2010-01-20 03:06 PM 發表:
你是咩社?
我是信
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我係敏社ge.
Posted at 2010-01-21 09:51 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 kit426 的日誌
]