To 奈奈baby :
9日la ,我地一齊左 9日
吾知道.......我給你的印象是怎樣的?
那心跳的感覺又如何解釋呢!??
吾通......真係時間剛剛好
俾你攻佔左!??
我中2 你,好中2 好中2 你呢個大傻瓜
I's o爹 lu ~
吾知道點解真係吾敢講....
每次想講既時間...
都俾你先開口打斷了....
只可以藉呢一封估信仔講俾你知..
除了你.我心沒有別人 la
送給你:←愛你的禮物
最初跟你相識 現可怕沒遇上
想每天見你 已變做願望
但有句說話我不敢開口講
害怕你心驚慌
怕你被搶走 我日夜也擔心
願拖緊你手 去嚐苦與甘
這句傻話我不再等你開口講
因我心不再慌
是你教我不再傷心
不再悲傷
是你教我這吻不再拖
不理別人 笑說我傻
若這次吻是我最後一個
我也想愛一次跟你渡過.....
From 草草寶貝
|