琴日老莫跟左我番屋企.
無無聊聊咁down左隻植物大戰僵屍玩.
玩玩下覺得肚餓叫kai然順便買野食過黎.
隻game好似會零人上隱咁.
話咁快到左第二日.
番學等放學.放學唔走得
聽個老師講一大大大輪廢話.過左清場鐘仲系度講.
老莫就系出面'''等等等'''
番到屋企都系玩番隻零人上隱ge game
4:00左右比老莫打爆左
真系冇野好講.....
下星期又測驗....幾時先可以完左呢個令人鬱悶ge夏令~