雞蛋籽
好雞蛋啊
kit531
暱稱: 雞蛋籽
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2023 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
正!!!!!!
因為太火 所以本文含粗...
正~
2010-12-17
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 129
今日人氣: 1
累積人氣: 599
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 9 日  星期五   晴天


2010-07-09 分類: 未分類

琴日老莫跟左我番屋企.

無無聊聊咁down左隻植物大戰僵屍玩.

玩玩下覺得肚餓叫kai然順便買野食過黎.

隻game好似會零人上隱咁.

話咁快到左第二日.

番學等放學.放學唔走得

聽個老師講一大大大輪廢話.過左清場鐘仲系度講.

老莫就系出面'''等等等'''

番到屋企都系玩番隻零人上隱ge game

4:00左右比老莫打爆左

真系冇野好講.....

下星期又測驗....幾時先可以完左呢個令人鬱悶ge夏令~






訪客留言 (返回 kit531 的日誌)


SP510 於 2010-07-10 11:54 AM 發表:
夏令悶到嘔=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但我見你笑得好開心
Posted at 2010-07-10 12:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



peterkuaiun 於 2010-07-09 10:05 PM 發表:
yoyo~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yo咩?
Posted at 2010-07-10 12:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ho165 於 2010-07-09 09:35 PM 發表:
- 您有得挽刀悶 ;
- 咁我叫乜 -___-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.....
Posted at 2010-07-10 12:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KP_SIU_TENG 於 2010-07-09 07:39 PM 發表:
唉.好悶./__\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaooa1997 於 2010-07-09 07:34 PM 發表:
● 下令爆悶 V__V.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超認同
Posted at 2010-07-10 12:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kakadog32 於 2010-07-09 07:30 PM 發表:
真係好悶好悶好悶ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

悶?落黎探我
Posted at 2010-07-10 12:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]