雞蛋籽
好雞蛋啊
kit531
暱稱: 雞蛋籽
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
正!!!!!!
因為太火 所以本文含粗...
正~
2010-12-17
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 129
今日人氣: 9
累積人氣: 596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 25 日  星期日   晴天


游水 開心 分類: 未分類

今日進打電話黎話黎我屋,

佢坐左一陣就話去老莫度,

跟著叫我去游水..當時我唔系好肯去,經過一番''吸引'',

最後都系去左.

小弟自問系唔識游水.但經過老莫,進教左好耐之後..我終於都系唔識...

只系系泳池邊玩水...好似太空漫步咁

比老莫趾左去中間,跟著仲唔小心跌左落去,

飲左幾''淡''水,之後越飲多..

不過唔夠進飲得多

游下游下游左2個幾鍾..

起初d水好溫暖..5點幾6點左右真系凍到呀媽都唔認得..

即克跳番落水..

跟著沖左個涼.

飲左支野..

我就已經覺得今晚唔洗飯..

飲水飲飽左...






訪客留言 (返回 kit531 的日誌)


SP510 於 2010-07-26 05:33 PM 發表:
唔識埋學到識囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得岩
Posted at 2010-07-26 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kakadog32 於 2010-07-25 08:38 PM 發表:
哈哈
你慢慢學la~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..
Posted at 2010-07-26 01:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaooa1997 於 2010-07-25 08:01 PM 發表:
● 甘你依加識吾識游牙?;'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔識
Posted at 2010-07-26 01:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ho165 於 2010-07-25 07:42 PM 發表:
ahah ;
吾識游去泳池做乜 ?! .0.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔識梗系要去學啦
Posted at 2010-07-25 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abc62939723 於 2010-07-25 07:25 PM 發表:
唔怕唔怕...
有我同老莫在...
下次再一齊落水...
我飲果D水...
大多數因你所托...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peterkuaiun 於 2010-07-25 07:04 PM 發表:
我都無飲過水= =
你自己都淆
我地點教你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]