-'ゞ ♥在唯一歲月中, 找尋千古遺留的愛-3-'

2010 年 10 月 30 日  星期六   寒冷


好悶 疲倦 分類: 未分類

日日都係番工,放工

好悶lo

-.-

唔知打咩好.....

就黎生日

11月13去唱k...有邊個去啊

去就出聲啦

 




2010 年 9 月 17 日  星期五   晴天


〤°+。我不會失去你,因為我已經把你放在心底______★〣° 傷心 分類: 未分類

一陣同啊海佢地一齊去金隆番工....

不過都係好掛住你......cam2n

唉....日日都訓得兩個幾鍾-.-

唔知係唔係思覺失調-.-

唉......岩岩上左網佔仆-.-

佢叫我睇我捉唔捉得住cam2n

我睇完知後.....諗緊唔知點做好....

 

||.:..+°有你在ξ﹏,什麼也不怕|﹏◆




2010 年 9 月 14 日  星期二   晴天


-` 愛太美,輕輕的' 呆滯 分類: 未分類

我還要等你多小日子"

我要等到你幾時,你先回來

我除時等待你的回來"

只想捉住你的手,永不放開"



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »