唉-_- 冷氣幾時先有-_- 好熱呀.. 都冇心機上堂-,- 唉..出年都唔知有冇.. 殺左我啦-__- 屋企果部仲勁過佢.. 聽日默書.. 唔記得拎份野... sh!t-_- 得閒出去買多d筆先..a_a 邊轉邊用.. -v-.. 聽日生日喇..hehe 星期4,5都唔洗番..可以練下野.. 溫下書a_a'''