開開心心咁番學.. 點知傷傷心心回家.. 全國下半旗 明日8:00am默哀三分鐘.. 唉=.= 好慘呀.. 教果d老師好悶..班主任都係.. 點算..= =殺左我啦..仲要坐咁前.. 姐係玩我姐= = 唔通個天真係咁唔中意我?t_t 扮可憐博調位先..=.=