唔知點解,這幾天總是想起和妳之前的日子
E啲日子係我過得最開心的....
但係現在得番自己一個...
雖然好想忘記...但原來係冇可能的事!!
雖然大家都沒說過分手,但係大家好像扮到好像唔識大家!!
妳對我好,是為什麼??
好想同妳再說一次:老婆^^