暱稱: 小逸
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
永遠的...lucky☆star
御宅論...
2007-07-22
2007-07-19
2007-07-18

日誌分類
全部 (86)
生活日誌 (72)
番外篇 (14)


 
2007 年 5 月 8 日  星期二

番外篇---我的最愛,,,

第一個講既,,,
係我小學五、六年班既班主任,,,
我記得佢係我就畢業既時候,,,
成班每個人都俾左一張卡,,
卡上面寫既野個個都唔同既,,
而佢就寫左幾多野既,,,
有d野講左都冇人信,,,所以就免la,,

最重要既一句係,,,
「希望你可以在中學好好發揮你的潛能」
所謂既潛能係指咩,,我當然知la,,
而潛能就係一d未發揮既能力,,,

佢知我有咁既潛能,,
應該通常都係係逆境既時候,,,
因為我個人嫌麻煩,,,咩都唔去做,,,
所以就冇諗過去用我既能力,,,
但係當做埋我果份既人做得唔係幾好,,
而且仲好差tim,,我就會忍唔住出手相助,,,

就係咁,,,俾我既老師見到我既le種潛能,,,
而中學就冇乜咁既機會需要用到,,,
所以中學既fd都唔係好知,,,
不過佢地係應該開心既,,,
因為咁樣係代表佢地平安無事,,,

講le一段主要係想講,,,
一個對學生有要求既老師我好欣賞,,
但係我最欣賞既老師,,,
係要識得鼓勵同發掘學生長處既,,,
並唔係一直講佢有咩短處,,,

我好記得,,,當我班既男同學對佢大嗌 I love you 果時,,
佢回應我地既說話,,,,

另外一個,,,係我既數學老師,,
佢,,,我真係唔知點形容,,,
佢唔會因為嫌麻煩就唔理會學生,,,
佢會好努力咁教書,,,
但係努力黎,,,對佢有咩用??
得益既係學生,,,反而佢自己就麻煩好多,,,
但係可以做到咁既,,,就證明佢真係一個好老師,,,

我記得,,,我地當時係數學最好既一班,,
唔係因為我地個個數學都好好,,,
而係佢真係好認真咁教,,,
就算係一d講極都唔明既學生,,,
佢會寧願拖慢教學既進度,,,
佢都要等我地明晒先,,,,
唔明,,佢就要我地明為止,,,
用幾多時間都好,,,

兩個老師,,,對我黎講都好重要,,,
我從來冇諗過自己認真上黎,,,
可以去到咁既程度,,,
如果我唔係身處6D班,,,
或者我而家讀既係上官,,,
又或者係冇再讀書,,,,

我真係好愛我既6D班,,,
自從上左中學之後,,,
我發現我既6D真係好好既一班,,,
老師又好,,,同學又好,,,,
個個對我黎講都好重要,,,






訪客留言 (返回 kit_yee 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit_yee 的日誌 ]