暱稱: 小逸
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
永遠的...lucky☆star
御宅論...
2007-07-22
2007-07-19
2007-07-18

日誌分類
全部 (86)
生活日誌 (72)
番外篇 (14)


 
2007 年 6 月 18 日  星期一

2007-06-18

今日考中史,,,
好辛苦丫隻手,,
要寫n咁多隻字,,,
攰到爆,,,

之後放學諗住拍卡,,,
但係冇帶學生證,,,
所以後曰要俾人call出黎,,,
好菸丫,,,
我要點講我點解冇拍卡???

「你做乜唔拍卡丫??」
「我冇帶學生證丫,,,」
「咁你點解前日先黎拍丫??唔早d拍??」
「今日天氣好好丫∼∼」

咁樣答都唔錯bor,,,

原來已經有唔少小學同學知道,,
今屆既香港小姐11號係黃頌「然」,,,
激死abbey 丫,,,
我地6d班要傾力支持黃頌「然」丫∼

今日返到屋企又打機,,
我記得之前講過話要介紹le個令我兩年內,,,
日日朝思暮想,,,為左裝佢而洗過三次機,,,
換過一次螢幕,,,一次火牛,,,一次記憶卡,,,
裝左三個防毒軟件,,,每日重組磁碟機,,,
down左三日三夜,,,日日唔敢上網廢事佔左條線,,,
秏盡我畢生既精神,,,賭上我既考試成績,,,
我一片光明既前途,,,
le個遊戲,,,已經牢牢咁烙在我心中,,,
我每分每秒,,,都係諗住le個遊戲,,,
(謎之聲:你痴夠未丫??)

等我簡單介紹下le 個遊戲la,,
都係重點講入面既角色,,,
再帶出le個遊戲令人體會到既野,,,

請以熱既掌聲歡迎,,,
係bor,,,le個遊戲,,,叫咩名呢??
好似有三個名bor,,,

日文:最果ての守護者
日釋:最後之守護者

英文:cross hermit
英釋:十字賢者

中文:超魔法大戰
(由光譜代理的名稱)

所以嘛,,,待會都是叫超魔好了,,,
也是常人愛叫的名字,,,
而遊戲帶出好多扣人心弦既訊息,,,
我都係指出一d比較容易接受同明白架la,,,

                     --------->後頁續






訪客留言 (返回 kit_yee 的日誌)


KATHY** 於 2007-06-19 06:08 PM 發表:
其實我對e+ d港姐都冇咩好感囉 = = "
但鬼叫佢叫黃頌 "然"咩!!!
abbey一定會睇睇ge!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KATHY** 於 2007-06-18 11:56 PM 發表:
唔講都唔知有港姐叫黃頌 "然"囉!!!!
abbey 實投佢啦!!!~ 呵呵~
但講都唔知係咪佢搬左喎,
都好奈冇見過佢lu~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁要問下同佢同校果d la,,
佢好似讀左風采,,,
又或者問下abbey la...
 
不過個香港小姐我覺得幾樣衰,,
而且今年有好多大口怪,,,
全部個口都超大= =
Posted at 2007-06-19 11:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kit_yee 的日誌 ]