傑の日記屋
kitboy520
暱稱: 傑B
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-19
2010-05-25
招慕
辛苦呀
tvb
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 215
今日人氣: 0
累積人氣: 3367
站內搜尋
自訂欄位(三)
尚無任何內容
2009 年 4 月 3 日  星期五   陰晴不定


生日大快樂 開心 分類: 未分類

         今日好開心呀..因為今日係我ge生日..^^
        今日係學校好開心呀..因為陶陶.冬菇同埋樂樂送左份?物比我^^..詠怡又比左個介子我...^^放左學之后四點几琪琪黎接我放學...^^  琪琪忡比左個生日礼物我..好開心 咁就同琪琪去搵華華lu..死人華華要我地等左成個鈡lo..正一死人頭.>.<之侯等齐人就去買bbq d野lu...一共用左成八百几蚊...不過都值得la..我生日wo..嘻嘻 等埋企鹅果班人就去華華屋企准备bbq lu...
        到左八點几就開始啦...好多人都同我講生日快樂..勁開心ar..好多謝你你ar..^^ 之候文仔佢地就開始灌我飲酒啦..面都紅埋..>.<  佢地都玩得好開心呀..不斷bbq..係咁食野..小心吃肥ar..^^  候尾d女就開始扔水彈la..整到湿晒..只好上山避难lu...因為我醉左行路左擺石擺..好彩有琪琪照頋我..^^彤彤.琛同一名女仔都有ge...后黎祥祥黎左lu..哩場水戰先結束..等待下半埸開始....
        到左下半場之后..就係切蛋糕lu..標標都有黎..標標係咁要我飲酒..好彩琪琪帮我飲左..^^..之候就切蛋糕lu..大家一齐唱左首生日歌...大家食得好開心ar..^^  咁哩埸ge生日會就圓满結束lu..
       生日蛋糕同琪琪送ge生日礼物

   






訪客留言 (返回 kitboy520 的日誌)


ching0601 於 2009-05-06 04:46 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♥秋秋 於 2009-05-01 08:22 AM 發表:
你系好人黎嫁`!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mkka0a 於 2009-04-09 10:09 PM 發表:
生日好快樂呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwokkeitung 於 2009-04-09 06:16 PM 發表:
CMCM` ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cc025 於 2009-04-09 02:52 PM 發表:
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



h0_2009 於 2009-04-07 03:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ngalaiyeung 於 2009-04-06 11:18 AM 發表:
c0mmnt!~你地飲到傻左lu...!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



taotaoZ 於 2009-04-05 11:21 PM 發表:
哈哈:)
記得掛住我牙XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chAuyi_a0a 於 2009-04-05 10:03 PM 發表:
哈哈xd生日快樂嘛?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiki33 於 2009-04-05 09:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]