今日好開心呀..因為今日係我ge生日..^^
今日係學校好開心呀..因為陶陶.冬菇同埋樂樂送左份?物比我^^..詠怡又比左個介子我...^^放左學之后四點几琪琪黎接我放學...^^ 琪琪忡比左個生日礼物我..好開心 咁就同琪琪去搵華華lu..死人華華要我地等左成個鈡lo..正一死人頭.>.<之侯等齐人就去買bbq d野lu...一共用左成八百几蚊...不過都值得la..我生日wo..嘻嘻 等埋企鹅果班人就去華華屋企准备bbq lu...
到左八點几就開始啦...好多人都同我講生日快樂..勁開心ar..好多謝你你ar..^^ 之候文仔佢地就開始灌我飲酒啦..面都紅埋..>.< 佢地都玩得好開心呀..不斷bbq..係咁食野..小心吃肥ar..^^ 候尾d女就開始扔水彈la..整到湿晒..只好上山避难lu...因為我醉左行路左擺石擺..好彩有琪琪照頋我..^^彤彤.琛同一名女仔都有ge...后黎祥祥黎左lu..哩場水戰先結束..等待下半埸開始....
到左下半場之后..就係切蛋糕lu..標標都有黎..標標係咁要我飲酒..好彩琪琪帮我飲左..^^..之候就切蛋糕lu..大家一齐唱左首生日歌...大家食得好開心ar..^^ 咁哩埸ge生日會就圓满結束lu..
生日蛋糕同琪琪送ge生日礼物

|