好久冇打blog lu..可能近排懶左d la...不過近
排成日比人話悟打blog..咁就打一篇la...
今日三點几起身..起攰..都悟知做咩.成日都
攰...
之候冇野做..打比婷b睇下有咩做..原來天日測吃
屎..>.<咩都冇溫..今次pk la..之候就临急抱佛
腳..溫左半個鈡...希望合格la..
到左六點到同文仔睇怪談..有少少惊惊..不過都c
左...
今日冇咩事发生..多数訓教.. 到此為止la