今日考地理...唉..全部英文悟識.好慘.都係悟合 格lu...之候考中文說話.等左成兩個鈡先到我.真 係火...口試果時都几好笑...大家好似係到傾閑 計咁..咁之候就放學lu.. 返到屋企就訓教lu..真係好攰...到左四點几就同 fd去打篮球..几好玩..出左身汗舒服晒...好彩埸 波win左(隊友好勁^^) 咁就返屋企lu.... 悟知大家考成點呢??