充滿黑暗與仇恨*v*的板
射你個股WA..呠呠 uN唔Un?xDD
kitbyoyo
暱稱: 阿羲
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
1516
Cursor by www.Soup-Faerie.Com
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 

 

2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天



無奈 -3- 傷心

 

 

今日如同之前咁 ...9點幾起左身 之後開電腦打機喎 ..”我老爸又係度話我 ..話我幫佢錄少左幾場馬

仔喎..”咁我咪繼續玩電腦lo...點知3小時後 我哥哥要用..我咪‘豪俾佢lo

地係度...睇tv ”盜墓迷城ソ蠍子王...幾好睇呀..之後睇呀睇 睇呀睇 我哥哥要出街

電腦控制權又回來我身邊...得閒上下石天論壇咁. ..誰知道!?

我媽媽帶左成支軍隊黎我屋企 屎啦 我仲未梳好個頭同著番條長褲(因為當時我正穿著短褲子..)

我馬上關房門...正當我聽到出面有d興高彩烈既聲..我就聽到二把”靚”妹既聲...頂..

我媽媽攻破門入我房..我已知道我淪陷時期已到了..唉也..個兩條”靚”妹入埋黎 我都唔so佢

佢地仲係度講野..以為我咩都睇唔到...咁佢地係咁話要玩電腦...食屎啦..俾佢地玩咁我點..

之後極唔鋸咁俾佢地望住黎玩..算...之後佢地走左我媽媽叫我自己落街食飯..算 最後我e家要落去買飯仔

食lu 88   -*-”

 

刊登時間︰2005-12-17 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]