| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2006-07-26 |
10樣我要實現的夢想:
01 無人管我既生活
02 D錢會自動入去我個銀行戶口 ._."
03 吾洗屙屎 ,,
**注:]又煩又嘔心(最好係腸度消化哂)
04 要學習巴士阿叔做人既道理
05 統治藍星 XDD"
06 想學習日本文化 -___-
07 能交到10個以上既朋友
08 身體無毛病 吾會生病
09 希望個把聲好聽D =^=有病....
10 希望我家姐永遠都係最幸福既﹏"
你地覺得我係個點既人?
答:係一隻變種型凶惡獸人生物﹏
你屙緊大果時會做乜?
答:聽音樂
你地大個想做D 咩呀?
答:做K隆星人
點樣既人先會打動你個心?
答:好人,愛我的人
有冇呃過最好既朋友?
答: 我到現時冇咩好朋友>]
邊一個人令到你最傷心?
答: *祕密*吾想俾人知
有無興趣一齊打劫匯豐?
答: 我阿媽我俾零用錢 我唔做犯法野XDD
俾好友出賣會點呢?
答:睇心情la A_A
邊個係同你玩得最癲的朋友?
答:我個人暫時未到極限 未顛得哂
你既理想對象系點?
答:愛瑪仕(電車男 -V-嘰嘰)
你清楚自己現在愛的是誰嗎?
答:ya...
你中意個人叫咩名?
答:FUCKYOU4EVER*V*
如果可以時光倒流,你會返返去幾時?
答:3國時代...最愛的!!
現在有咩令你感到開心同唔開心?
答:係係....為左要睇軍曹大電影搞到侵略藍色要延遲
你寧可一個人生活,還是同鍾意的人生活?
答:同mylove啦
我D 失戀怎樣治療才會最快痊癒?
答:我仲未失戀 抱歉!!!
如果可以拋開一切去一個地方無憂無慮咁生活你會唔會去?
答: 會`
你寧願有愛情冇友情,定冇愛情有友情?點解?
答: 愛情 ,, 因為友情是有極限的!!!
想同最愛既人去邊?
答:青藏.=00= 講笑 去日本好
你而家銀包有幾錢 [ 只係銀包 ]?
答:20蚊雞=.=
你點解中意你伴侶?
答:佢愛我 = 我愛佢
會用d咩方法 哄伴侶開心呢?
答: [[[睇KERORO軍曹 笑足全場=V=""*]]]
我每一天所做的事很無聊XD"*
因為我比以前懶惰了=D令生活
變得更加沒品味囉屌你!!-33-"/
|
刊登時間︰2006-07-26 02:33 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 132 | »
|