今日終於開始掂d功課-3-
做左5.6樣-3-orz(好似仲有好多bo,,,dede)
唔緊要啦- -"做做下就會多架啦`
不過...下午去左睇戲- -(replay個d)
睇左成個下午...
因為想玩自閉`所以沒有跟別人msn
不要擔心我...沒事哦- -"
被討厭的家伙...
被氣的家伙....
自閉的家伙....
聰明的笨蛋也如何....