| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 16 日 星期四  |
2009-04-16  |
分類: 日常生活 |
今朝收到料...
聽日要溫書- -"
omg...功課未做完都要溫!?
雖然差低b writing姐.....(溫唔溫都無所謂- -")
所以都無咩所謂....
我覺得自己做功課既速度好似奇快!?"
最近被仙劍online吸引住了-3-"
對不起..taktak怪`-3-
我不玩魔獸..........住`了`
所以就再見哦!"
|
|
|
呵~~算吧..不要猜.. 那個..我本人也答不了..
|
|
|
很難相信!?..小心點回 你猜猜那些.....是甚麼!?xP
|
網主回覆
怎猜- -~"? Posted at 2009-04-18 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
是被逼溫書`" Posted at 2009-04-18 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
是啦- -" Posted at 2009-04-18 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝` Posted at 2009-04-18 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝` Posted at 2009-04-18 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
不好人的話... 都不會(.......)啦..xD
|
網主回覆
什麼是........!? Posted at 2009-04-18 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
社教- -"(肥左呀ma) Posted at 2009-04-18 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- -"很難相信 Posted at 2009-04-18 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
大名鼎鼎TakTak怪 於 2009-04-17 11:03 AM 發表:
不緊要,,,,我下星期也在看海賊王,,,還有貳百多集未看 侍你玩到仙劍厭後,,,我也差不多看完了,,,到時在一起玩
|
網主回覆
我的仙劍裝不到耶- -
何況現在正在公測...
你又一起玩吧...
看似十分好玩的-3-" Posted at 2009-04-17 04:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|