昨天....
那個專研做了很久...
一做完就睡掉了...
-------------------------------
今天回校....
又被人罵了....
例行公事....
之後家政...
比人食哂`~"
上專研...比D人踩到PKPKPKPKPKPK
你班PK,係到寸我!?
叫你做又唔做!?
仲咁多野講!?
好聲好氣叫我加唔得既!?
係到寸我...!?
後果就係我E家唔會再做`你地搞點佢` 係咁~"
之後係後面玩到放學,,,
走LU