第一次遲到... 我起身個時7點10 其實應該趕得切 但係我唔想趕 到了8點半先返到去 仲要比人串-口-" 收左第一張警告 真慘.. 有6堂空堂呀!!! 早知再遲d先返啦 地理都唔係教書既.. 同有8堂空堂都冇分別!!