| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係2006 年 5 月 15 日 星期一  |
今日係2006 年 5 月 14 日 星期日  |
| 5月14日||母親節||生病中|| |
今日係母親節||||咁岩我就病左||||唉||||喉嚨痛||||起碼十幾日先好返|||個腦諗緊野(個腦唔諗野咪死)|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
木棉飛天
心灰
現在要同時間競賽,要把握機會!!! |
| Time︰2006-05-14 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| be frightened |
∼∼問∼∼
1.我叫咩名(中)?戴凱傑
2.我叫咩名(英)?tai hoi kit
3.我英文花名係咩?JaSoN
4.我幾歲?13
5.我幾月幾日出生?4月28日
6.我幾重(kg)?42kg
7.我鐘意咩動物?狗
8.我鐘意咩色?淡綠
9.我鐘意咩牌子?adidas
10.我鐘意咩電器牌子?sony
11.我鐘意上咩堂?西屎同電腦
12.我鐘意打咩(運動)?籃球
13.我鐘意食咩?豬古力
14.我小學個校名係咩(中英都得)?kei oi基愛
15.我屋企係邊?長沙灣
16.我住幾樓?1樓(個個佔28-0-我座野得13樓)
17.我玩第一隻online game係咩?童話
18.我係協同第一個識既女仔係邊個?好似何b(冇人佔到)
19.我係協同第一個識既男仔係邊個?好似森蜜
20.我坐咩返協同?van仔
21.我係協同坐咩車返屋企?van仔/地下鐵
22.我係協同有冇哭過?有
23.我係協同有冇記過優點?有
24.我係協同有冇記過缺點?冇(我點會比人記過-0-)
25.我係一隻天使定惡魔?唔係天使又唔係惡魔...係人XD
26.我反應快定慢?一般∼
27.我好人定唔好人?好人
28.我傻/正常?傻傻地
29.我細心定好大意?細心
30.我肥/瘦?瘦
31.我唔鐘意邊個老師?尿sir(冇人佔到)
32.我鐘意邊個老師(唔係協同既)?黎sir(小學既先知)
33.我唔鐘意咩堂?PE(冇人佔到-0-)
34.我唔鐘意邊個女仔係1C?肥肥人(個個佔到)
35.我唔鐘意邊個男仔係1C?黃kai子
36.我屋企有幾多個露台?兩個一大一細(冇人佔到)
37.我屋企有咩人?father媽姐
38.我屋企有幾多部電視?2
39.我部電腦個芒係咩牌子?samsung
40.我果部相機係牌子?sony (T5)
41.我鐘意咩牌子既車?super(好似串錯)
42.我隻手錶咩牌子?adidas
43.我有冇畀過手@@?冇-0-
44.我個銀包咩牌子XD?Laosmiddle
45.我食唔食煙XD?冇
46.我係11點前SLEEP∼∼∼∼
|
| Time︰2006-05-13 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| XD問份 |
你地既答案請POST你地個日記到.....
我會係天日既9點至11點POST答案上黎∼∼∼∼
∼∼開始-----問啦∼∼
1.我叫咩名(中)?
2.我叫咩名(英)?
3.我英文花名係咩?
4.我幾歲?
5.我幾月幾日出生?
6.我幾重(kg)?
7.我鐘意咩動物?
8.我鐘意咩色?
9.我鐘意咩牌子?
10.我鐘意咩電器牌子?
11.我鐘意上咩堂?
12.我鐘意打咩(運動)?
13.我鐘意食咩?
14.我小學個校名係咩(中英都得)?
15.我屋企係邊?
16.我住幾樓?
17.我玩第一隻online game係咩?
18.我係協同第一個識既女仔係邊個?
19.我係協同第一個識既男仔係邊個?
20.我坐咩返協同?
21.我係協同坐咩車返屋企?
22.我係協同有冇哭過?
23.我係協同有冇記過優點?
24.我係協同有冇記過缺點?
25.我係一隻天使定惡魔?
26.我反應快定慢?
27.我好人定唔好人?
28.我傻/正常?
29.我細心定好大意?
30.我肥/瘦?
31.我唔鐘意邊個老師?
32.我鐘意邊個老師(唔係協同既)?
33.我唔意咩堂?
34.我唔鐘意邊個女仔係1C?
35.我唔鐘意邊個男仔係1C?
36.我屋企有幾多個露台?
37.我屋企有咩人?
38.我屋企有幾多部電視?
39.我部電腦個芒係咩牌子?
40.我果部相機係牌子?
41.我鐘意咩牌子既車?
42.我隻手錶咩牌子?
43.我有冇畀過手@@?
44.我個銀包咩牌子XD?
45.我食唔食煙XD?
46.我會係幾點SLEEP?
完啦!!! |
| Time︰2006-05-11 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| ∼.∼ |
吳鎮又唔返...係屋企sleep-0-狗∼∼∼∼
〕好悶....想打人呀!!!!!一陣post份野上黎!!!! |
| Time︰2006-05-11 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 53 | »
|