| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係2006 年 1 月 22 日 星期日  |
今日係2006 年 1 月 20 日 星期五  |
| 下雨...e+落雨好似好正...-3- |
落大d呀∼cool∼大家小心身體...凍既話著多件衫出街-3-
死啦死啦死啦-3-1C vs 1A (籃球)唔我佢地死...係我死-3-你地知啦...1A串2A d人wo@o@
幾勁呀...真係未死過-3-班制籃球咁我死啦...打打打下波...唔知會會打人ga-3-刀係吹定人落先-0-保住我...佢地刀串朱聖威啦-0-仲之死死死死死死死死死...
自己比d心機落去打啦...1C+油呀...有我係到...唔屎驚-3-
11點啦-3-去SLEEP啦... |
| Time︰2006-01-20 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 1 月 19 日 星期四  |
| 真係好想轉換位坐 |
冇人倍我玩...峰峰有排先back...天日我會同miss余say...我想換位-.-
無無聊聊又過一天...
天日我諗...會有一d唔好既野發生!大家小心d-.-我驚驚-0-
瑪奇up date左-3-出左d new野...幾好...
今日冇去保習-口-見悶冇去到-.-保黎刀冇用既...
|
| Time︰2006-01-19 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 1 月 18 日 星期三  |
| 超... |
maths76分...起碼有一科好過牙妹...但係之前我好勁(maths)係因為日日掛住玩...唔做d maths...目標係maths全級第一直@@有90%
正爆...仲有兩個crycle就換十一月的蕭sir教maths...好過miss chan...
牙妹你既maths要+油啦>3<比d心機... |
| Time︰2006-01-18 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 1 月 16 日 星期一  |
| 7仔d人真係勁哂-3- |
7仔唔比我buy jolly shandy-3-
之前比ga-v-d人真係勁-.-拎到去先話唔比...好乜乜乜lo |
| Time︰2006-01-16 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | »
|