七月二十九號..下雨天
今日唔知醒..但係都夠時間..一起身就搵牙成..問佢係邊..原來佢出左門..我係最遲個個..
(不過我成日都遲到架啦..卡卡2)跟住拿拿聲攞埋d野就走人啦..黎到輕鐵站..見到佢地之後..
再一齊搭輕鐵去元朗..去到元朗啦...跟住再搵係元朗等左好耐既囡囡同埋豆豆..我地食左d野之後..
再搭車去灣仔...係車到好悶..所以搵人陪下我傾計........(一小時之後)到左灣仔啦..
坐左咁耐車..人都悶死啦..落左車之後..我地行去會展..終於黎到今日最重要既節目啦..
(漫畫展><")11點鐘..去到個到之後..排左一陣隊..就入得啦..入到去之後..嘩..>.<
...好多人牙....一入去就見到好多好多令女啦...(點知睇落..豬扒仲多.><)
跟住見到豆豆換左33.都幾好睇既...跟住行下行下..見到有(籃球當入樽)

嘩∼真係勁型牙..跟住見到好多人著住lolita..(有d好令女架)..

跟住又見到有好多公仔..有我最鍾意既 Hunter X Hunter 公仔牙..



跟住見到比卡超牙...

跟住又比我見到有人係漫畫展到夾band..嘩..勁正囉...



仲見到好多好多野添∼好多奇人好多怪人好多異人衣著特別到死.又令仔.又型喎..
唉∼玩到成3點幾盲走左啦..班女仔話走..就我冇理由唔理佢地架ma∼咁我又唔捨得喎..
仲有好多野未玩架..唉..唔捨得都要架啦...4點15分番到元朗..
4點45分番到屋企..我仲未攰..所以入埋d相先玩.跟住就篤波..食飯..篤波..飲野..
篤波..睇電視..篤波..打日記.."點知”..12點幾個時上唔到網..激鬼死我..打唔到日記..
所以今日打番....卡卡2...聽日應該仲有好多事發生嫁..待續......
|