lyh 您系咪溫書溫傻左?
之前果隻可愛既小綿羊去左邊:(
您再對住我講粗口您就真系知死-_-
不果您考完試我都放心哂:$:$
您今日應成左我d咩我會記住架:$:$
吾知做咩呢幾日特別掛住您:$:$
上上個星期系我最吾開心戈時
如果冇您陪住我安慰我;$
我真系吾知幾時先識笑番:(
其實呢幾日同您sms有好多次都好想問番您同一個問題:(
不果都系冇問出口:(
仲有您好自私囉... 打字甘鬼快..
邊跟到您d神速/__\
可吾可以慢番d就番我:@
死肥婆;-*我真系好愛您;-*
有我系您身邊;$ 真系您既福氣:)
以後我話事:$:$:$:$yeahyeah>_<
|