嘻嘻 今日英文堂仲唔俾我玩到你kaikai地 你條友我係要玩大胞為 你咬我食啊....... 最開心係今日 玩到佢傻 同埋可以早放...係咁多......
好唔鋸 明明話要停我課 我俾你停 你唔停我 勁心淡 要我上英文堂大惡搞
希望會有更多人係個blog 留下你們的心低說話