聽朝就比賽啦.希望各位穩定發揮.咁遲先同你講冇分組.你地要努力.有時真係太惡.真係唔好意思 唉......比賽 點解會咁 點解要失去你.你地每一個對我都好重要 冇左佢之後.每一次諗起都好似唔知點咁 但係見到你地.咁辛苦努力咁練都冇任何怨言.我已經好開心.就算俾我鬧到狗血沐頭都一樣.一陣又好似冇事咁.又再開開心心 好希望每次都見到你地真心咁笑.每次見到你地笑.心情都會好d.見到你地開心我就開心.見你地唔開心我就擔心 希望同你地可以再一直咁樣保持落去 我真係唔想再失去你地任何一個.