今日真係黑仔爆.一起身出門口行左一段路先發現冇帶八達通.又要行返轉頭啦 不過下午時都算ok既 首先lunch食左個幾好食既鴨腿湯飯.仲要12:45前埋單平左3蚊添.真係幾好食+特別 特別之處在於咁樣食鴨腿湯飯都係第一次.效果又幾好咁喎.佢呢間野將白飯同鴨腿湯分開上 你鐘意落幾多就幾多.真係唔錯唔錯.下午茶又有人請喎.幾好幾好 不過到左夜晚又黑啦 首先練武術前換衫.點知冇帶衫.淨係得件底衫.頂硬上 練練下.又斬到個鼻.今次唔係流鼻血.係鼻流血......... 希望聽日可以好運d啦