一早俾人握左去上水~10點先到.
點知11:30都未夠又就食飯.之後又出返何文田....
做乜要我咁白痴走黎走去???
唔夠5點就放工啦.勁早.
去到土瓜灣5:30.未夠鐘又冇人.打左陣nds.個L製壞左.好冇隱.聽日要拿去整先得
上堂.撞到個學生.攪笑.仲要佢爸媽都係度睇...林sir話我係幫手教.其實我只係跟著操.
點解依家d室內運動場好似冇開冷氣咁.咁鬼熱既.拉根都出緊汗
第一堂練習.都幾輕鬆下.做一野又停做一野又停.....
落堂即刻飛van去荃灣.13蚊.勁貴.原來要坐成半個鐘先度.仲諗著2個字ko
食完飯.返屋企已經11:45.跟著個攪個新電視
勁無耐.....37吋既電視個內置喇叭.開到盡竟然都只係平時大聲少少.睇黎又要買喇叭
跟著睇下個機頂盒....嘔埋血.冇hardisk.即係又要買
不過有左個機頂盒都唔錯.有得睇CCTV希望到奧運時佢有直播啦.
聽日又要晨操啦.都係訓~西yo~
|