現在既時間係七月二十八日.二十三時五十五分.我的動態---->就快食完飯@@呢排好都夜下
現在已經係夜深.請將電腦音量收細.多謝合作
二零零八年七月二十六日.星期六
早上還未到八時就起床了.一大清早.開著電視.想看高清.按了幾下
媽媽好像說過.要轉去channel 4.手是按了
呀.是channel4了.好像說85台是高清翡翠台.心內.其待至極.單人妟早看高清~~yeah
好啦.按八接著是五.一轉.聲音.XYXIHKJXHKJH>@@@
沙沙沙沙~~~~~~~.抄耳到爆.點解轉唔到架?唯有睇返普通翡翠.....
做埋各樣野出門口.還未到8:30.到了樂富
怎麼看不到翟鍵.過了15分鐘.還未到.致電給他.沒人接.心想...唉.怎麼了...難道一星期都見不到一次嘛?...
算吧.說過隨緣...
不久.衰仔彈出.張sir@......我訓過龍呀
成日都係咁.叫左你唔好咁夜訓架啦(口就話佢.心內當然高興)
今日練到好遲.差唔多一點鐘先走.不過又好似冇乜點郁過咁
買埋lunch.返到屋企.已經1:35.仲約左佢話3:45係...得兩個鐘.仲可以做幾多野?@@
放低.沖涼食埋野...已經2:30.....得唔夠一個鐘頭15分鐘...
開左電腦.開左msn.有人扮家姐.但係一睇口吻就知係阿諾...唔好扮家姐啦阿哥.一睇就知係你
跟著就幫阿哥攪埋隻mario kart+copy返隻
精彩既時刻終於到啦.
食完野.即刻衝入房.抽出XBOX360.駁落新電視玩.因為怕麻煩.所以只拉長hdmi線.而喇叭當然仲係間房度啦
好啦.開機啦...超細聲@又衝入房.開到超激大聲....衝返出廳.正呀.夠震撼........
不過樓上樓下應該幾啋下.真係係度講句唔好意思先.不過都係好早姐.我諗果個時間應該冇人吧
玩啦.望落去感覺.有點怪怪.但事實應該比係電腦mon好.可能太清吧
打機既時間真係過得好快.轉眼間.已經3:25.打極都未夠皮
約左3:45荃灣等@@
我好堅持咁打到3:30..仲未換衫整頭
最好3:35先肯出門口.行行下先記得要幫佢買野@走返轉頭.冇開.飛去第二間,好彩有
最好我都係遲...點知佢仲遲.想話佢..都係算啦.依家成個星期先見得一次.唔想佢再唔開心
佢解釋.原來係幫我攪果樣.呵...算你啦
mtr中psp.佢屈我機.....@@第一次感受到打機時候俾人凌辱既感覺.唉...灰極
到調景嶺啦.今次終於有得行去
練習.唔知係咪因為緊張佢既關係.今日鬧左佢好多次....
走時傾左好多野.知你會唔開心.但係始終都要同你講.路係自己行既.冇人迫到你.夢想每個人都有
如果連夢想都放棄.呢個人同一同廢人冇分別.所以我唔希望你地咁多個連自己最鐘意既野都唔努力去爭取
希望一路睇著你地成長.努力去達成夢想....
坐mtr走.差唔多返到屋企.本來諗著去同陳sir食飯.點知遲左走...去唔到
坐到KT左右.家樂打黎.問我食唔食糖水.我反而問返佢食完飯先食糖水....
同翟鍵分左後.到深水涉.即屋企@@見到佢地...唔知點解覺得好開心...搵左落腳點
食飯.坐埋一齊.感覺...點解好似家人一樣...冇乜顧忌.唔通係我心中已經係一份子...我都唔太清楚
感謝翟鍵跟大家又給我一個快樂的星期六
望下星期都一樣.仍能如此
諗返起....我既屋企人
我發生咩事呀........?
|