第一個日誌
傑笑既
kitsondd
暱稱: 傑笑
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-09-28
2009-08-07
2009-05-08
2009-04-06
2009-04-03
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 33
今日人氣: 4
累積人氣: 1620
站內搜尋
2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


你們暑假的最後一天 分類: 未分類

你地暑假既最後一日係度做乜呀?放左個幾月好開心啦

又玩又武術又可以好遲先起身.暑假真係學生既一大樂事

而我呢個暑假點過?咪就係...

返工.武術同埋武術lu....訓遲d..耐唔耐都有既

8月31號對我黎講...完全係屬於我自己既一日.好正

今日行程呀...9點半就起左身lu..可能已經慣左8點幾.so放假都訓唔到太晏

起身咁食早餐啦.我將媽咪整既湯面改成...蝦子酸辣撈面..真係好食好多

準備哂出發既野.水...今日都係自己入既.難得難得

睇左magic ranger.幾好睇喎又..差唔多11點就出門口啦

去到鑽石山買左條面包?做咩?咪就係我既lunch lo~

再坐91.bus.去邊清水灣lo~

去清水灣做咩?想去海灘lo~其實6月已經想去架啦

不過太多野攪...所以到左暑假既最後一日先去到

真係好release.........

去換衫..行行撞到識既人..哈.咁都撞到幾有緣

換好衫...出到去啦.整好哂d野...搽左太陽油

終於可以係海灘訓得啦..望上去

藍天白雲...又有海風.不過美中不足既就係太多人

如果周圍都冇人.咁就可以靜d聽下海風同雀仔聲啦..

仲有一樣唔好既野...就係無啦啦電話響喎...無聊人打黎

唉...攪到心情down左d添

好彩成日都係得佢一個電話姐...so good

回程時.坐左係巴士車頭...拿出nds....

都係放返入去...一路望下路邊風境.原來香港都唔差架喎

呢福係回程時影到既枯樹.應該係前排打風做成的吧

 

 

返到深水涉..又去黃金行左陣.買左個mouse pat.18蚊都算ok吧

再行下福利先返屋企.奇怪連媽今日都冇打俾我?俾我休息下呀?

平時一6點都打黎架啦.算啦.都係我打返俾佢啦

佢竟然話想行遠d食喎....奇積

食完飯.去左松記..feel麻麻吧.佢好似趕著走咁.我岩岩放最後一口入個口度

跟著佢就起身話走啦...唉.食得咁唔願意唔好食lo~下次都係唔叫佢去食啦

but 今日~~~對我來說已經很足夠了






訪客留言 (返回 kitsondd 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]