你地暑假既最後一日係度做乜呀?放左個幾月好開心啦
又玩又武術又可以好遲先起身.暑假真係學生既一大樂事
而我呢個暑假點過?咪就係...
返工.武術同埋武術lu....訓遲d..耐唔耐都有既
8月31號對我黎講...完全係屬於我自己既一日.好正
今日行程呀...9點半就起左身lu..可能已經慣左8點幾.so放假都訓唔到太晏
起身咁食早餐啦.我將媽咪整既湯面改成...蝦子酸辣撈面..真係好食好多
準備哂出發既野.水...今日都係自己入既.難得難得
睇左magic ranger.幾好睇喎又..差唔多11點就出門口啦
去到鑽石山買左條面包?做咩?咪就係我既lunch lo~
再坐91.bus.去邊清水灣lo~
去清水灣做咩?想去海灘lo~其實6月已經想去架啦
不過太多野攪...所以到左暑假既最後一日先去到
真係好release.........
去換衫..行行撞到識既人..哈.咁都撞到幾有緣
換好衫...出到去啦.整好哂d野...搽左太陽油
終於可以係海灘訓得啦..望上去
藍天白雲...又有海風.不過美中不足既就係太多人
如果周圍都冇人.咁就可以靜d聽下海風同雀仔聲啦..
仲有一樣唔好既野...就係無啦啦電話響喎...無聊人打黎
唉...攪到心情down左d添
好彩成日都係得佢一個電話姐...so good
回程時.坐左係巴士車頭...拿出nds....
都係放返入去...一路望下路邊風境.原來香港都唔差架喎
呢福係回程時影到既枯樹.應該係前排打風做成的吧

返到深水涉..又去黃金行左陣.買左個mouse pat.18蚊都算ok吧
再行下福利先返屋企.奇怪連媽今日都冇打俾我?俾我休息下呀?
平時一6點都打黎架啦.算啦.都係我打返俾佢啦
佢竟然話想行遠d食喎....奇積
食完飯.去左松記..feel麻麻吧.佢好似趕著走咁.我岩岩放最後一口入個口度
跟著佢就起身話走啦...唉.食得咁唔願意唔好食lo~下次都係唔叫佢去食啦
but 今日~~~對我來說已經很足夠了  
|