又一個充實的星期天
今朝訓到十一點左右.遲左...
去唔到睇空手道添....
算吧
跟著出左去食野
食完就即刻去練lio~
練左三個鐘.隻手都起埋泡..好痛
跟著去左旺角買少少野喎...哇.d野好平
出左周倉喎.勁靚
跟著去左朗豪坊食mos burger .又幾好食喎..不過個餐成40蚊
打左陣G V G.最難...第一關都要打幾次先過到
跟著買左兩大支汽水返屋企打邊爐
食左5分鐘.接到電話
喂喂~~你係邊呀?
我係屋企呀.同你阿媽一齊打邊爐喎
打邊爐.我地唔夠人呀
咩呀......
跟著食多十分鐘又出左去踢波lo~
一出到門口.~~~狂奔
行都要15分鐘呀
我5分鐘唔夠就衝到上去.勁過隱
夜晚條街冇乜人
係咁衝都唔會撞到人.真好
|