YOYO~~~ 我剪短左d 頭髮 好唔慣呀 比人見到實會問我因咩睇唔開lor...=_=
我真係唔想出街 一出街d人就"提醒"我: "喂~就放榜la bor,緊唔緊張呀?" 我真係好好好想講 我知我放榜~唔使人提lor 同埋你咁問係米奢望我講句唔緊張呀?! 廢話!
而家每日都不停咁叫自己 考得唔好都唔好喊 我驚我會失控咁喊 唔好呀T_T
阿妹幫我求籤 竟然係上籤!!!! 心靈的慰藉~
好~good luck