今日返學 著返校服ge感覺好奇怪
唉好煩呀 讀邊間好呀?! 我又真係覺得基新唔係好岩我 煩煩煩
窩心~~ 好耐冇聽姑媽把聲 今日突然打比我 不停叫我唔好諗唔開 不停咁講好多窩心說話 忍眼淚忍到超辛苦 真係...考我唔好就愧對祖宗囉.......
嗰日真係帶定多d tissue好...
daniel豬 謝謝你>3<
ps,baby比我d糖真係好食到嘔~~~