好啦 我終於係新同學面前發大大脾氣啦 你地平時鐘意點講 ok我唔mind 但係 搶我d嘢好唔尊重lo d嘢重要唔係我ge 係咪人善被人欺呢?係咪我平時唔介意就任你地玩呢? 唔好challenge我呀唔該