小朋友果然利害=.= 媽咪平常也不可能把我在9點之前吵醒 結果,那3隻小魔怪做到了=v= 人家昨天2點才睡呢!!!!9點就吵醒我.....很過份啊~~
功課呀~~ 我要乖乖地做哂佢~~~~~~~
嫲嫲死忌就到........ 姑媽佢地應該唔會拜她掛...... 我要去~我一定要去!!! 嫲嫲......雖然你已離開了兩年..... 但我依然還是很想念你...... 還是很想對你說不要走......
媽咪話我喊得好似細路 好白癡咁=.=