我知道咁樣做好唔岩...... 不過我做左.... 對唔住.... 早知唔睇... 睇左我竟然想喊 癡線ga咩!
唉....
有樣嘢要講 我同你個女一樣 我都唔鐘意俾人當眾奚落 一次,ok 第二次,ok我忍 第三次,sorry你逼緊我發脾氣 唔好成日理所當然咁嘲諷我!! 我都有脾氣ga
i miss u...... do you know what I am thinking is all about you.....