今朝早出門口嗰陣都冇事ga
但係唔知點解返到學校個胃勁痛
跟住好辛苦咁等左"ca姐"(我唔多like這稱呼啊=.=)返到...
大家都問我有冇食早餐
所以我決定去買嘢食
點知重衰.....早會嘔返哂出嚟.....
唉....明知自己唔食得早餐ga啦......衰左
我想知我發生咩事.....
唔想同媽咪講
因為唔想講醫生
通常胃痛嚴重佢可能會叫我照胃鏡=0=
痛死><
lunch~~~
^^
btw,謝謝大家的關心=]
我小事而已~
痛過就沒有了
話事話....
我都重有dd痛...
what's wrong?!?!!
|