話咁快就11月la,.就泥考試la,.好驚呀,因為系報分試!~
如果考得唔好就入唔到好既中學la...所以我要比d心機!!~~~~
下星期一我就要考中作同音樂筆試,.,.,..,.仲要考其他,,其他.....
我聽日好忙,,.48小時都唔夠我用
仲要番早學添@~@
各位,萬聖節快樂呀!!~
有冇講"trick or treat"呢!~
今日交左個建築物模型,ok靚既,居然拎到80分!~好開心呀!!
終於健康檢查la,護士話我既高度比我同年同月既女仔仲高d添!~而重量仲啱啱好呀!
好健康呀!
呢個blog太耐冇寫la!!!!!!
近日心血來潮想再寫......呢一段日子我都會keep住寫.,.或者考試期間會暫停
今日冇咩野寫,聽日再泥la!~
由於太多野學,所以有幾日冇寫lu!~
今日陪左呀媽去惠康買野,我話:你買左咁多野,點解冇樣野系買比我既?
跟住...我自己攞左支野飲la
學校終於派左內聯網個密碼la........我不知等左幾耐呀!~
但系個內聯網都冇野睇既!~得個E-mail!~
其實內聯網有咩用架??????
呢個學期參加左好多課外活動~!
有drama,辯論小組,合唱團,英文拼字(scrabble),英文朗誦..
今日,放學等左好耐車,.....今晚要早d訓,........聽日長週返早學!唔想返!!~
吓!~聽日返學要寫中書!no!~help me!~
仲要返補習社!~唉! 忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!忙!!!!