☆
今日考常識同中文鈴聽
先考常識
常識好易
小息
玩-.-
之後考中文鈴聽
好易@.@
又是玩~~
之後英文堂
英文堂好悶
----------------------------------------------------------------------
放學
12:45同fd一起坐702返屋企~
之後同fd去左商場買yea卡@@
我有好多yea卡...(好像有46張....)
返到屋企之後睇漫畫~
因為某人在玩電腦~
3:00先如果玩電腦
4:00呀哥同呀媽去買xxxxx
-------------------------------------------------
我下左崖上的波兒(日文)來看@@
好好看,好得意XD
崖上的波兒中文E手歌...
好難聽...
E手中文好聽D-.-
睇左2小時
7:00洗澡
7:30睇TV+吃飯
12:00