| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
哼...哼...  |
分類: 公開日誌 |
唉......
今天,原本我要錄影。
可是,Mr Ho卻突然對我說:下星期才能錄。
唉......
然後,我就立即跑到禮堂(p.s.我本來要練習英詩)。
誰料到,我在禮堂等了很久也看不見Miss Koo。
幾經詢問下,我才知道Miss Koo沒有來。
唉......
今天經常都被人「放飛機」。
|
|
|
陳XX 於 2008-05-31 09:36 PM 發表:
嗯,, 友情的確比愛情好好多.. 劉劉你咁純.. 大個左唔好識錯人啊^^ 嘻嘻...
快考試啦... 我們要"家爸爹"啊!
|
|
|
rE"陳xx thz你信我 有陣時我覺得友情比愛情好 朋友通常可以永遠 但係愛情只係一陣 我信永遠的友情 但係唔信永恆的愛情
|
|
|
陳XX 於 2008-05-31 01:42 PM 發表:
sor..... 誤會左meiki.. 唔嬲嗎??? 唉~ 講真個句,, 我都覺得...... 但係,, 我覺得meiki你寫o既野比劉劉寫o既都好反面{me too} so,, 我地要變返正面d..^^ 但有時打返一d反面o既話.. 個人係會舒服d... 所以都係無分好唔好...
{meiki,,我以後都唔會誤會你,,我們係fd喔!我要信你!}
|
|
|
Re"陳xx 我唔係想博 只係劉劉係我偶像+好朋友 而今日既我 先發現佢諗既野唔多正面 正因為佢係我偶像+好朋友 所以我好想改好佢反面既思想 雖然我知我未夠班
|
|
|
陳XX 於 2008-05-30 09:33 PM 發表:
其實,,人生裡面一定會有好多唔開心的事,, 但,, 劉劉你都要開心的走下去喔^^ 我永永遠遠,, 都會守護我最愛的朋友,,我最愛的家人.. 無論發生甚麼事,,我都一定會幫助你們,, 你們如果有甚麼不開心的事,, 都要跟我分享喔^^ 我們永遠都是好朋友嗎!^^
|
|
|
陳XX 於 2008-05-30 05:58 PM 發表:
點解劉劉打d咩.. meiki你都搏返轉頭o既?!
|
|
|
有的時候 有的事情 不是我們不想 就不會發生 我們應以正面的一方去想 欣然地接受這一件事 積極地面對那一件事 這樣,無論遇到任何的事 也可以快樂地度過 這是我的人生道理第三 第二是煩惱 第一是成績 這個第三是接受
|
|
|