唉...我今日又比人話無人性呀~~唔得呀,我要再睇多一次,
流夠一桶眼淚,如果係咁,個個人會唔會話我熱血呢??
唉...我最近see緊跨越生死的愛,好慘...眼濕濕...(對我有無dd改觀呢??)
不過呢本書真係慘既...
好野!!聽日...後日...大後日...大大後日,都唔洗交功課呀~~萬歲~~我free啦~~
(crystal,我係12月5日個度覆左你呀)