〝藍B_日記〞

MISS YOU*

LOVE YOU*

2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天



2006-10-17

如常番學

今日星期2要早會啦

睇左條片...覺得條友講D野幾有道理

聖經堂...妖....條友偏心架!!激死我!!!

上PE堂.....死得!!要跑9分鐘呀.....唉唉

跑左16.5個圈.....跑死....跑到成身臭曬=0=

好想洗個頭先上堂=_=

上ENG啦LISTENING.....個呀SIR都唔知係咪"路"架!

聽聽下又停一陣....又講曬D答案出黎WO

咁唔洗聽都得啦...曬時間

之後LUNCH啦

佢地打班籃....好勁呀..><

又WIN左LO....呵呵....

上中文堂.....要作文呀....真討厭=3=

放學都未作曬....咁咪留堂係度作LO

不過要上去精神講話....悶死

之後落番黎先再作過...

作完又要去搵聶SIR=3=...

本來唔洗架= =...最衰某某某&某某某人LO

不過搵唔到佢.....SO走左佬...番屋企!!

番到屋企要畫畫.....唉!一畫就畫好耐....想死

刊登時間︰2006-10-17 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天



2006-10-16

起身番學....

上英文堂要DICT啦

唉...錯左一隻字呀!!!

激死我啦!!!好唔抵><

之後中文....唔洗上...好野~!!

係度溫IS啦...要QUIZ呀MA

跟住打鍾LU......哎呀呀...

要開始QUIZ啦....=3=

嗚嗚....冇左4分....

最衰都係自己一時一樣=3=

本來答岩左....跟住又塗左><

下就上歷史....死左LU....

之後上地理都冇乜心機....

死死下又落左堂啦.....放學LA~~

又發神經= =自己行番屋企

刊登時間︰2006-10-16 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天



2006-10-13

今日起身照舊番學LA''

番到去借左本野比豬虹啦

佢琴日已經打黎講定先= =

哎呀...我愈黎愈唔鍾意上普通話堂啦

跟住電腦堂又係整番上一堂果D野LO

之後上IS啦!!勁悶呀!!!!!!

悶到肥雞死死下=3=...佢訓左覺

仲要比呀SIR點名= =!!出去罰企

跟住LUNCH啦!!

D男仔就打班際籃球啦....

咁我搞好D野順便拎埋張DICT 紙落去邊睇邊溫LA

佢地又WIN左LO.....呵呵..HAPPY

不過有樣野仲HAPPY呀

就係英文呀SIR冇番.....哈哈!

本來要DICT...BUT都係冇LO

跟住唔知邊個同MISS講左句野:MISS我聽唔慣你D正確讀音

擺明串平時呀SIR講英文講得唔正啦!!笑死

之後MISS話話番比呀SIR知...我地成班都叫佢話= =

笑死左

放學又去左商務.....又買左兩本書......

唉....我都唔想買架...

不過我控制唔到......><

今日明明b生日呀....

生日快樂!!!!

刊登時間︰2006-10-13 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 10 日  星期二   陰天



2006-10-10

今日早左出門口

中文評估呀.....HELP!!><

我可能會留堂= =今次死得人多啦

上ART果陣....無意中串左晞伯幾句...呵呵

英文堂依然發我GE夢=0=

個呀SIR都白痴GE...

成日話佢地係到曬我地時間

其實最曬我地時間GE人根本就係佢=_=

之後上MATHS啦....QUIZ呀!!!

最尾果題唔識DO呀

之後放學!!!!!

同呀嬋  豬虹一齊行番屋企....嘿嘿...

豬虹係十萬個唔願意架...

不過都係一齊行....HAHA""

刊登時間︰2006-10-10 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 9 日  星期一   雨天



2006-10-09

今日MA....好唔願意咁比個鬧鐘嘈醒左

番到去做功課啦......做完排隊

聖經堂...要做果個持續評估....

我同手指一齊出去講啦.

講左個故仔...得7分=  =

小息去左投票啦!我投左1號><""

之後上PE.....打班籃

開波果陣先搞笑...

我差D當個籃球係排球咁打...哈哈

7:6呀....輸左1分..><好唔抵

班男仔就WIN左LO

打波打到成個身臭曬=3=

上完ENG之後...見呀SIR未黎

我就以9秒9做左本週記

中文堂果陣一分鐘朗讀啦!

我屈左豬虹比多D分我....呵呵

跟住宣佈今日投票邊個學生會WIN啦!!

竟然比ET  WIN左=3=

之後放學!

本來同呀嬋去畫畫架.....不過呢..

最後都係同呀阮去左新北江買野=3=

跟住買左杯雪糕食....好味>^<""

之後我就去左商務買左兩本書啦....

買左70蚊><!!!

跟住歸家LO

刊登時間︰2006-10-09 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



kitty503604
暱稱: ""小藍____*
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋