|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
|
2006-10-17 |
|
如常番學
今日星期2要早會啦
睇左條片...覺得條友講D野幾有道理
聖經堂...妖....條友偏心架!!激死我!!!
上PE堂.....死得!!要跑9分鐘呀.....唉唉
跑左16.5個圈.....跑死....跑到成身臭曬=0=
好想洗個頭先上堂=_=
上ENG啦LISTENING.....個呀SIR都唔知係咪"路"架!
聽聽下又停一陣....又講曬D答案出黎WO
咁唔洗聽都得啦...曬時間
之後LUNCH啦
佢地打班籃....好勁呀..><
又WIN左LO....呵呵....
上中文堂.....要作文呀....真討厭=3=
放學都未作曬....咁咪留堂係度作LO
不過要上去精神講話....悶死
之後落番黎先再作過...
作完又要去搵聶SIR=3=...
本來唔洗架= =...最衰某某某&某某某人LO
不過搵唔到佢.....SO走左佬...番屋企!!
番到屋企要畫畫.....唉!一畫就畫好耐....想死
|
|
刊登時間︰2006-10-17 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
|
2006-10-16 |
|
起身番學....
上英文堂要DICT啦
唉...錯左一隻字呀!!!
激死我啦!!!好唔抵><
之後中文....唔洗上...好野~!!
係度溫IS啦...要QUIZ呀MA
跟住打鍾LU......哎呀呀...
要開始QUIZ啦....=3=
嗚嗚....冇左4分....
最衰都係自己一時一樣=3=
本來答岩左....跟住又塗左><
唉
下就上歷史....死左LU....
之後上地理都冇乜心機....
死死下又落左堂啦.....放學LA~~
又發神經= =自己行番屋企 |
|
刊登時間︰2006-10-16 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
|
2006-10-13 |
|
今日起身照舊番學LA''
番到去借左本野比豬虹啦
佢琴日已經打黎講定先= =
哎呀...我愈黎愈唔鍾意上普通話堂啦
跟住電腦堂又係整番上一堂果D野LO
之後上IS啦!!勁悶呀!!!!!!
悶到肥雞死死下=3=...佢訓左覺
仲要比呀SIR點名= =!!出去罰企
跟住LUNCH啦!!
D男仔就打班際籃球啦....
咁我搞好D野順便拎埋張DICT 紙落去邊睇邊溫LA
佢地又WIN左LO.....呵呵..HAPPY
不過有樣野仲HAPPY呀
就係英文呀SIR冇番.....哈哈!
本來要DICT...BUT都係冇LO
跟住唔知邊個同MISS講左句野:MISS我聽唔慣你D正確讀音
擺明串平時呀SIR講英文講得唔正啦!!笑死
之後MISS話話番比呀SIR知...我地成班都叫佢話= =
笑死左
放學又去左商務.....又買左兩本書......
唉....我都唔想買架...
不過我控制唔到......><
今日明明b生日呀....
生日快樂!!!! |
|
刊登時間︰2006-10-13 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
|
2006-10-10 |
|
今日早左出門口
中文評估呀.....HELP!!><
我可能會留堂= =今次死得人多啦
上ART果陣....無意中串左晞伯幾句...呵呵
英文堂依然發我GE夢=0=
個呀SIR都白痴GE...
成日話佢地係到曬我地時間
其實最曬我地時間GE人根本就係佢=_=
之後上MATHS啦....QUIZ呀!!!
最尾果題唔識DO呀
之後放學!!!!!
同呀嬋 豬虹一齊行番屋企....嘿嘿...
豬虹係十萬個唔願意架...
不過都係一齊行....HAHA"" |
|
刊登時間︰2006-10-10 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
|
2006-10-09 |
|
今日MA....好唔願意咁比個鬧鐘嘈醒左
番到去做功課啦......做完排隊
聖經堂...要做果個持續評估....
我同手指一齊出去講啦.
講左個故仔...得7分= =
小息去左投票啦!我投左1號><""
之後上PE.....打班籃
開波果陣先搞笑...
我差D當個籃球係排球咁打...哈哈
7:6呀....輸左1分..><好唔抵
班男仔就WIN左LO
打波打到成個身臭曬=3=
上完ENG之後...見呀SIR未黎
我就以9秒9做左本週記
中文堂果陣一分鐘朗讀啦!
我屈左豬虹比多D分我....呵呵
跟住宣佈今日投票邊個學生會WIN啦!!
竟然比ET WIN左=3=
之後放學!
本來同呀嬋去畫畫架.....不過呢..
最後都係同呀阮去左新北江買野=3=
跟住買左杯雪糕食....好味>^<""
之後我就去左商務買左兩本書啦....
買左70蚊><!!!
跟住歸家LO |
|
刊登時間︰2006-10-09 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|