今日係清明 但係我同我Dfd去咗興祝Becky生日(其實佢4月6先生日係我星期日又去加州) 我地去咗唱K唱到6點幾就走咗 因為有人生日 所以有香檳 我地拎走左 我地7點左右 就去左泊麗灣玩沙玩水 我地開左枝香檳飲(幾好飲) 我地玩到幾夜(8點9點先返到屋企)