今日放左學之後好悶~ 唔知幾點(好似2點幾)叫左ㄚ國出泥玩... 唉..見到我地又唔感過泥喎... (其中仲有好多情折廢事打...)之後我咪走左囉.. 番到屋企過左一陣.. ㄚ國add我佢話唔知點解見到我地3個有點淆底... 我同佢講下次唔好淆底...