今日成日都係道睇以前細細個D相同影片... 我真係覺得自已細個個時好好笑.. 細個到E+變左好多.. 以前細個媽咪都要我剪個{{冬孤頭}}.. 所以細個一前頭髮就喊-,-'' 不過E+就唔會啦.. 可能係因為唔會再剪[[冬孤頭]]- - 童年真係有好有唔好.. CM吧~~-,-