--------Merry Christmas-------
今日.啊媽我去灣仔工作
因為佢個組少左個人
叫我去代哥個人
原來係印尼show
D人講印尼話
啊媽個老闆叫我攞住個指示牌企係度
有人問路就講佢知点去
問路D人up印尼話
我聽5明
於是用中文話佢知
之後佢狂問我野
我狂点頭
佢狂笑
有D人用普通話問我洗手間係邊
o曬嘴
無奈.有人話我小妹妹
個老闆都算好人
放左工之後請我地去m記eating
賺左$200
番左ok
今日好累!but好happy
因为...
訓觉.......