" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 1
累積人氣: 3731
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 1 月 12 日  星期四    晴天

                       

 

 

                                                        

今日放學好唔開心 鬱悶

唉~~今日放學落左去石圍角,陪欣姐買m記,落落下石圍角見到細佬呀~~佢又係到講啦~~好煩呀佢~好想打佢呀~~最後我都係無理佢,陪完人買m記之後就去左搭車番居企,點知個時老公佢話要同我分手,個時我勁唔開心呀!!不過最後都無事好番~今日去左電負離~電左我成5個鐘,悶死我~~

刊登時間︰2006-01-12 09:54 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)


邊個? 於 2006-01-25 11:13 PM 發表:
打一個字閃一下,..唔知係咪中左毒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



琳 於 2006-01-13 10:40 AM 發表:
今日行落去荃灣果陣......見到d胡漢非d學生= =〔客死我><〕 仲要係有兩條友啤住我= =(我冇啤佢地) 好彩我呀媽係到姐\... 驚驚><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



琳 於 2006-01-12 10:04 PM 發表:
哈哈哈∼
我好彩d^^∼∼∼∼∼∼∼∼不過d頭髮灣哂(頂.......)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]