" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 11
累積人氣: 3714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 1 月 22 日  星期日    晴天

                       

 

 

                                                        

一早就起左身..

今日去左癸芳等佢地黎..

等完佢地黎我地就去左西9龍play溜冰,點知多人到呀∼∼

so我地無play到,我地think行去旺角好近,點知....唉∼唔好提啦!!@

我地最終都係搭坐地鐵去>.<

去到之後,我地行左一陣,好多野買呀個到.不過好多人呀!!@

行左一陣,我地就去左〝浪豪方〞買筆筆.同食物.

咁就番番去全彎.又買野食>.<

跟住4點幾就番左屋企.

6點幾到就要去灣仔食團年飯..

11點去左食sweet水.

跟住就番左屋企..

打機機..


 

 

刊登時間︰2006-01-22 01:51 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]