" >
...::: "[ 你 愛 我 麼 ?!×★"|! >\/<"
.●°.. 落力地在想 喜歡你什麼''.*]..+

                           ,,+* 盲目地 逐日愛得偏心\/!*..,

                     ` ★..誰扮不瞅不睬不理 *偏太著緊°..!|!__,`﹡

                     [▌.]]* 放低自己 ,,逐漸全部也像你  但願名字也屬你 "*]+
kitty8man
暱稱: □〝> 玩 具 熊 ﹍*]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心裹面,,,真係好痛苦呀...
︴•‘那天記憶沉在腦...
唔 開 心 呀
kaka
sorry
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 3716
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 1 月 26 日  星期四    晴天

                       

 

 

                                                        

偷走

      今日,7點半先起身,7點8先出門口,好趕呀!!我琴日先遲完到,所以今日唔可以再遲嫁啦!!如果唔係又要見訓導嫁,番到學校8點正,無遲到,佢今日無番學呀!!普通話堂睇臘物小新,好好笑,到左第一個小息,我班d男仔細幼到爆,係到玩『飛蝶』,到左中文堂唔洗上,Miss出左去帶2c隊去九龍寨城公園,到左英文堂派卷,我地班幾勁呀,成班40人得個一個合格,仲要合格個個都係得50幾分,到左lunch,去左象山食燒買魚蛋,食完番到學校打比老公,問佢做咩今日唔番學,佢話唔想番,放完lunch,上美勞堂個時喊左出黎,因為好唔開心呀,不過過左一陣無事,科學堂帶錯書,好在呀sir無扣分,放左學我同張琳,歐潔瑩扮唔知要去管樂就咁走左去,行到落石圍角公園玩,有兩條女係咁x住我,去完石圍角勁白痴咁行番去象山,買野食,食完野,跟住老公打電話黎問我係邊,我話係象山,so我要行番去梨木樹,行行下,見到王sir, so係咁跑,跑到落梨木樹,跟住係ok到等佢,其實我佔唔到佢會打電話比我,可能係我想得多左啦!!跟住佢就陪我等車.......聽日就要去菲律x啦!!!都幾開心,但唔知老公會唔會掛住我呢???

刊登時間︰2006-01-26 11:49 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kitty8man 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]